
Sukcesy projektów
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Dofinansowanie z EU:
w tym UE:
18 291 000.00
plnWartość projektu:
Wartość ogółem:
22 432 391.06
plnNazwa beneficjenta
GMINA MIASTO STARGARD
Wartość ogółem:
22 432 391.06
Wydatki kwalifikowalne:
21 760 420.10
Dofinansowanie:
18 291 000.00
w tym UE:
18 291 000.00
Wkład własny:
4 141 391.06
% dofinansowania:
84.06
Tytuł projektu
Działanie:
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Oś:
RPO
2
Gospodarka niskoemisyjna
RPO
2.2
Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego - projekty pozakonkursowe
Opis w języku polskim:
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Projekt zakładał budowę Zintegrowanego Centrum Przesiadkowego w Stargardzie.
Projekt zakresem obejmował:
- przebudowę skrzyżowania ulic Szczecińskiej- 11-go Listopada – Bema – Towarowej,
- przebudowę oraz budowę ciągów pieszych,
- budowę ścieżki rowerowej,
- budynek i nawierzchnie Zintegrowanego Centrum Przesiadkowego (pętla autobusowa, perony, parkingi),
- rozbiórkę kolidującej z inwestycja infrastruktury,
- budowę nowego oświetlenia ulicznego,
- przebudowę kolizji sieci energetycznych n/n i 15 kV,
- przebudowę kolizji sieci teletechnicznych,
- sieci i zewnętrzną instalację wodociągową,
- sieci i zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- zbiornik na wody opadowe,
- przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu,
- ogrodzenia oraz mury oporowe,
- elementy małej architektury oraz zieleń.
Description in English:
Integrated Transfer Hub in Stargard
The subject of the project was the construction of the Integrated Transfer Hub in Stargard.
The scope of the project included:
- reconstruction of the intersection of Szczecińska - 11-go Listopada - Bema - Towarowa streets,
- reconstruction and construction of pedestrian routes,
- construction of a bicycle route,
- building and surfaces of the Integrated Transfer Hub (bus terminus, platforms, parking lots),
- demolition of infrastructure colliding with the project,
- construction of new street lighting,
- reconstruction of the collision of low voltage and 15 kV power networks,
- reconstruction of the collision of teletechnical networks,
- construction of water networks and external water supply,
- networks and external installation of sanitary sewage and rainwater drainage systems,
- rainwater tank,
- reconstruction of the colliding networks of utilities,
- fences and retaining walls,
- small architecture and greenery.